با شناسایی ۲۰۳ بیمار جدید کرونایی، مازندران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته، ۲۰۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۲۴۴ نفر با بهبودی نسبی، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شناسایی ۱۶۵ بیمار جدید کرونایی 

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از دیروز تا امروز جمعه ۲۴ مرداد، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۲۰۱ بیمار نیز در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید:

او با بیان اینکه اکنون یکهزار و ۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند گفت: ۲۴۶ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر موسوی مهمترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را استفاده از ماسک و دستکش، شستن دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری عنوان کرد.

شناسایی ۳۸ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: با ترخیص ۴۳ بیمار با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۲۵۵ نفر است.

او افزود: ۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا تاکید کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.