مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس آگاهی اصفهان بر دستان سارقان سابقه دار خودرو

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: در پی شکایت فردی منبی بر سرقت خودروی سواری مزدا ۳۲۳ متعلق به وی، اقدامات لازم در خصوص کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات علمی و تخصصی واستفاده از تجهیزات هوشمند و بررسی سوابق سارقان سابقه دارد سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی هویت متهم، ماموران طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری همدست متهم با اعتراف وی خبر داد و عنوان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۷ دستگاه خودرو مزدا ۳۲۳ و پراید اعتراف کرده و عنوان کردند خودرو‌ها را بعداز سرقت وتغییر پلاک لوازم آن‌ها را اوراق می‌کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از لوازم خودرو‌های مزدا ۳۲۳ کشف شد اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "خاش" استان "سیستان و بلوچستان" هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام شد.
دستبند پلیس آگاهی اصفهان بر دستان سارقان سابقه دار خودرو / کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی


او افزود: پس از تبادل اطلاعات مربوطه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" نیز وارد عمل شده و در یک عملیات ویژه و ضربتی، ۲ دستگاه وانت حامل محموله‌های افیونی را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این ۲ خودرو در مجموع ۵۰۰ کیلو تریاک کشف شد و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه یکی از سوداگران مرگ متواری شد اظهار داشت: دیگر قاچاقچی افیونی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسیر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ، شبانه روز در اقصی نقاط کشور تلاش می‌کند و هر ساله شهدای زیادی را در این راه تقدیم می‌کند.
 

دستگیری سارق احشام و کشف ۲۱ راس دام مسروقه درنجف آباد

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی در تشریح این خبر، گفت:در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت ۲۱ راس گوسفند از دامداری وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود:ماموران پس از بررسی‌های مستمر و با استفاده از شیوه‌های تخصصی یک نفر را در ارتباط با این پرونده شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۲۱ راس دام اعتراف کرد.

سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد و احشام کشف شده نیز به مالک بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از دامداران خواست، محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند، از ورود افراد ناشناس که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می‌کنند به محل نگهداری احشام خودداری و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.
 

کشف ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ"محمدرضا خدادوست در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو ازپارکینگ صفه طی چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از ماموران انتظامی بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ رودکی پس از بررسی مکانی و زمانی سرقت‌های صورت گرفته، موفق شدند در این ارتباط متهم را که با یک دستگاه خودروی تیبا اقدام به سرقت می‌کرد شناسایی کنند.

او ادامه داد: طی تعقیب و مراقبت پلیس خودروی مورد نظر توقیف و در این خصوص متهم که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: طی هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل متهم اموال مسروقه شامل باند، ضبط، آمپلی فایر، تخته عقب خودرو ودیگر لوازم مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تعدادی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و اموال خودرا شناسایی کردند، خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

کشف ماینر‌های قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک انبار متروکه توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۲۶ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنند.

مهار آتش سوزی محوطه دخانیات اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه امروز، آتش سوزی در کارخانه دخانیات اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد گفت: چهار دستگاه خودرو‌های آتش نشانی سبک و سنگین از ایستگاه‌های یک و دو برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این عملیات ۱۴ آتش نشان در کمترین زمان ممکن، حریق را اطفا کرده و از سرایت به نقاط دیگر کارخانه جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه دود غلیظ در این آتش سوزی ناشی از حریق مقادیری پالت و کاغذ تنباکو در محوطه کارخانه دخانیات اصفهان بود افزود: خوشبختانه این حادثه، خسارت جانی نداشت.
علت حادثه در دست اقدام است.

انتهای پیام/م
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار