کوثری گفت: محدودیت‌های کاری که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بازار این شهرستان اعمال شده بود از امروز شنبه با بهتر شدن وضعیت منطقه لغو شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر ضمن قدردانی از تمامی بازاریان ایرانشهر که در جهت اجرای مصوبات پیشگیری از ویروس کرونا همکاری کردند اظهارداشت: از ابتدای شیوع این ویروس در سطح منطقه، ستاد مبارزه با کرونا از همه‌ی ظرفیت‌ها برای اجرایی شدن برنامه‌های ستاد استفاده کرد.

او  افزود: لازم است از همه دست اندرکاران این عرصه که به صورت شبانه روز همت گماشته و در این مسیر هر کدام به سهم خود از جان و مالشان مایه گذاشتند قدردانی شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: اعمال محدودیت کاری در فعالیت بازاریان، کاهش تردد و اجبار به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قبال ارائه خدمات در ادارات، استفاده از ماسک و رعایت سایر شیوه نامه‌ها باعث شد تا در روزهای اخیر شرایط شهرستان تا حدودی از لحاظ ویروس کرونا بهبود پیدا کند.

او ادامه داد: تمامی محدودیت‌های زمانی فعالیت‌های حوزه بازار از امروز شنبه به طور موقت برداشته شده اما تاکید می‌شود کرونا پایان نیافته و هرگونه تصور از عادی شدن شرایط و سهل انگاری در این زمینه پایه عقلی ندارد و اندکی غفلت ما را به سوی خطر ابتلا و بازگشت مجدد محدودیت‌ها سوق خواهد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار