مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی رتبه اول هوشمند سازی محور‌های مواصلاتی و کاهش تصادفات منجر به فوت کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این جلسه ضمن قدردانی از پلیس راه استان بابت پیگیری ایمنی محور‌های مواصلاتی اظهار داشت: استان آذربایجان غربی رتبه اول در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و نیز کاهش تصادفات منجر به فوت را در کشور دارد که این دستاورد حاصل تلاش و تعامل مشترک پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

 ارسلان شکری با تاکید به ارائه دقیق آمار‌ها و شاخص‌های راهداری استان توسط مسئولین ذینع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: برای رسیدگی بهتر به وضعیت راهداری استان پکیج راهداری امانی از قبیل: خط کشی، تابلو گذاری و تابلو شویی و لکه گیری راه اندازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: برای رفع اختلاف ناشی از آسفالت و شانه که منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شود نیاز به تهیه مصالح است که دستگاه‌های ذینع باید همکاری و مساعدت کامل را در تهیه مصالح با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی داشته باشند.

 این مقام مسئول اظهار کرد: در تحویل محور‌های تازه احداث شده استان ایمنی و امنیت باید اولویت اصلی باشد، در بازگشایی‌ها نیز زمان بر دقت ترجیح نداشته باشد تا به مشکلات بعدی برخورد شود.

شکری گفت: هم اکنون ۱۲ پاسگاه پلیس راه ثابت و سیار با اعتبار ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تعمیر و نگهداری می‌شود و همچنین سه پاسگاه پلیس راه ارومیه - سلماس با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تکاب - شاهین دژ با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و قرارگاه مرکزی پلیس راه استان هم با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

گفتنی است رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در محور‌های استان به ذکر برخی از مسایل و موارد موجود در محور‌های استان که از نظر پلیس راه باید به آن توجه گردد پرداخت و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در هر یک از موارد ذکر شده دستورات لازم را جهت بررسی و رسیدگی به مسئولین مربوط این اداره کل ارجاع داد.

 

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.