مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: چهار پروژه آب و فاضلاب با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

محمد حسین محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در هفته دولت امسال یک پروژه در حوزه آب با اعتبار ۳۴.۸ میلیارد ریال و سه پروژه بخش فاضلاب با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه اول تا هفتم شهریور ماه هر سال با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، افزود: امسال نیز در این هفته شرکت آبفا کردستان چند پروژه را برای بهره‌برداری در این ایام تکمیل و آماده افتتاح کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخش آب تصفیه خانه روستای قلیان شهرستان سنندج در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان عنوان کرد: هزینه اجرای این پروژه ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

محمدی بیان کرد: در این پروژه یک‌هزار و ۱۰۰ متر خط انتقال، یک‌هزار و ۵۰۰ متر اصلاح و سه هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است.

او اضافه کرد: در بخش فاضلاب نیز پروژه خط انتقال فاضلاب ۱۹/۲ و ۱۹/۳ بهاران به تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج با اعتبار ۵ میلیارد ریال، پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب بخش شمالی حسن‌آباد سنندج با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب ناحیه شرق مریوان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال همگی از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری خواهند رسید.

محمدی در پایان بیان کرد: برای این ۴ پروژه در مجموع ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.