مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در برخی دقایق بازی مقابل پرسپولیس غفلت کردیم که بابت آن چوب خوردیم و تاوان دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید، اظهار داشت: به بچه‌های تیم خودمان و همچنین پرسپولیسی‌ها خسته نباشید می‌گویم. بازی محکم و تاکتیکی بود که در دقایقی از آن  غفلت کردیم. در فوتبال، غفلت، جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم. اما نقطه بزرگ این دیدار، بازگشت ما به بازی بود و با تلاش بچه‌ها توانستیم به گل سوم دست پیدا کنیم.

سرآسیایی ادامه داد: با وجود تمام اتفاق‌هایی که در جریان بازی رخ داد، بازنده نشدیم و نباید فراموش کنیم پرسپولیس با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان شده است. در برخی دقایق غفلت کردیم که بابت آن چوب خوردیم و تاوان دادیم. اما باز هم خوشحالیم که در این شرایط حساس، یک امتیاز را گرفتیم. بدون شک فوتبال با کیفیتی بازی کردیم. ابتدا جلو افتادیم، اما پرسپولیس  با وجود ۱۰ نفره شدن پتانسیل کمی نداشت. به‌ هر حال به بچه‌های تیم خودمان که به بازی برگشتند، خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم.


بیشتر بخوانید


مربی گل‌گهر درخصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل ذوب آهن و شرایط بقای تیم سیرجانی در لیگ گفت: برای گرفتن نتیجه خوب به مصاف ذوب آهن می‌رویم. شرایط ما  برای بقا بد نیست، اما همچنان در منطقه خطر هستیم و احتمال سقوط وجود دارد. باید در آن دیدار تمرکز داشته باشیم. در این چند هفته کار تیمی، همیاری و همکاری خیلی خوبی در تیم ما ایجاد شده است. امیدوارم این موضوع با گرفتن نتیجه خوب و ماندن گل گهر تمام شود تا ما خجالت زده مردم خوب سیرجان نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار