حوادث امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یک شنبه ۲۶ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان در  ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقاءامنیت اجتماعی در سطح شهرستان ماهشهر باهدف برخورد قاطع با سارقان سابقه دار و ارازل اوباش اجرا شد، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان در پی چند عملیات پیچیده همراه با اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند مخفیگاه تعداد ۱۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی کنند.

او بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی طی چندین عملیات پلیسی آنها را قبل از متواری شدن دستگیر نمایند و ماموران آگاهی این فرماندهی با بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه سارقان تعداد ۳ قبضه سلاح غیرمجاز از شامل؛ یک قبضه کلاش، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه شکاری و یک دستگاه خودرو سرقتی پراید، همراه با ۱۵ دستگاه مانیتور، کیس، تجهیزات پزشکی و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط کردند.

کشف ۲۳۵ کیلوگرم موادمخدر در بهبهان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در زمینه برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک دستگاه تریلر کشنده حامل مواد افیونی را متوقف کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در تریلر جاسازی شده بود، کشف شد.

عباس زاده بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.