استاندار تهران ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور پیام تبریکی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

آزادگان آبروز ملت را حفظ کردند. "مقام معظم رهبری"

چه زیبا نام آزاده را یدک می‌کشند، بزرگ مردان و بزرگ زنانی که در راه دفاع از میهن، ثانیه‌های انتظار را به امید پیروزی پشت سر گذاشته تا اکنون صلابت، اقتدار و موفقیت کشور از صبوری و اراده آنان رنگ بگیرد.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ برگی دیگر از تقویم انقلاب رقم خورد و یوم الله دیگری متولد شد، ثانیه‌های انتظار به کندی می‌گذشت و تمام شهر با غرور و افتخار استقبال از پرنده‌های مهاجری را نوید می‌داد که در سال‌های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را زیر شکنجه‌های کفر شکسته بودند، هر چند جسم آنان دربند بود، ولی هیچگاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین، ایمان و آسمان وطن می‌تپید.

آزادگان، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند، آزادگان با حضور خود در جامعه، به دنبال حماسه آفرینی در صحنه‌های سازندگی کشور هستند تا هم دوش هم سنگران دیروزشان، روح بزرگی و صلابت را در جامعه بدمند.

اینک رسالت ما به ویژه نسل جوان این است که با دنباله روی از سیره این سرافزاران، کشور خود را در برابر دشمنان به کمین نشسته بیمه کنیم. این یادگاران دفاع مقدس با گام‌های مطمئن و دل‌های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن برای رسیدن به قله‌های فتح و ظفر ایستاده‌اند، پس ما نیز باید صبوری‌شان را ارج نهیم و پای غفلت بر آن نگذاریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، این مناسبت فرخنده را به محضر مقام معظم رهبری، آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و همه جانبازان و آزادگان تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و برکت خون شهدا روز به روز شاهد توسعه و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

بیشتر بخوانید

تقدیر استاندار تهران از آزادگان و ایثارگران

آزادگان سرمایه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار