مدیر کل آموزشی، دانشگاه باهنر کرمان گفت: امسال ۵۵ هزار و ۵۱۸ نفر داوطلب از استان کرمان در آزمون کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.


ارجمند، مدیر کل آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: امسال ۵۵ هزار و ۵۱۸ نفر داوطلب کنکور در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۳۵ هزارو ۴۵۴ نفر خانم و ۲۰ هزارو ۶۴ نفرآقا هستند.

او تاکید کرد : دانشگاه‌های ملی، آزاد، فنی وحرفه‌ای ،دانشگاه صنعتی سیرجان، ولی عصر رفسنجان ودانشگاه جیرفت برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده اند.

ارجمند افزود: آزمون کنکور در ۲۱ شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود ، بیشترین آمار شرکت کنندگان به ترتیب در رشته علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان، هنر ثبت شده است و زمان برگزاری آزمون از ۲۹ مرداد ۹۹ به مدت چهار روز تا  ۱ شهریور ۹۹ در نوبت صبح خواهد بود.

مدیر کل آموزشی دانشگاه شهید باهنر استان کرمان بیان داشت: در مکان‌هایی که آزمون کنکور قرار است انجام شود همه پروتکل‌های بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی رعایت خواهد شد ضمن اینکه  تهویه و ضدعفونی مکان‌های برگزاری کنکور باید مورد تأیید علوم پزشکی باشد.

ارجمند تصریح کرد: هر ساله با توجه به حضور داوطلبان در حوزه امتحانی شاهد حضور خانواده و یا همراهی آنها در حاشیه حوزه امتحان هستیم لذا درخواست داریم با توجه به شیوع کرونا هیچ‌گونه همراهی با داوطلب شرکت کننده در کنکور صورت نگیرد.

او گفت:ما تاکید داریم تا خانواده‌ها پس از اتمام آزمون با فرزندشان جایی دورتر از محل برگزاری امتحان قرار بگذارند تا از تجمع در مقابل حوزه امتحانی پیشگیری شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار