نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دوران دفاع مقدس نقطه درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و نمایشگاه سه ویژگی در عناصر انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با صدور پیامی گفت: دفاع مقدس نمایشگاه جهاد در سیمای نورانی شهدای راه حق، ایثار در اندام قهرمانانه جانبازان فداکار و مقاومت در خیل آزادگان با ایمان است.

او افزود: سال‌های مقاومت سرسختانه دلاورمردان آزاده در چنگ دشمن بعثی کافر و سنگ دل، تابلو شفافی از ایستادگی ملتی غیور و انقلابی در برابر مستکبران نصب کرد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه این دوران نشان داد که ملت انقلابی ایران در هیچ شرایط در برابر ظلم و جنایت تسلیم نمی‌شود، ادامه داد: کوتاه نیامدن، سست نشدن و مقاومت آزادگان قهرمان، قدرت عظیم رزمندگان اسلام را به ثبت رساند.

 آیت الله علم الهدی بیان کرد: در صبحگاه ۲۶ مرداد ۶۹ دیدگان پرفروغ ملت بصیر ما به جمال آزادگان فرزانه روشن شد و قلب‌های رنج دیده عزیزانی که میوه دل خود را از دست رفته می‌دیدند مالامال از سرور و شادی شد و به آرامش رسید.
 
او در این پیام با تبریک این روز به آزادگان سرفراز و خانواده آنان، تصریح کرد: آسمان این کشور انقلابی را با درخشش ستارگان مقاومت در برابر ظلمت عوامل استکبار در منطقه نورانی مشاهده می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.