مرادی: به سالم بودن داوران کشورم اعتقاد دارم/ شرایط کرونایی، فوتبال ایران را در تمام سطوح دچار افت کرد

داور سابق فوتبال کشورمان گفت: ممکن است جامعه داوری دارای ایراداتی باشد، اما من به سلامت داوران کشورم اعتقاد دارم.

مسعود مرادی داور سابق فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قضاوت داوران در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: حساسیت هفته‌های آخر همیشه بالا است. تیم‌های زیادی در تلاش برای گرفتن سهمیه و سقوط نکردن به لیگ پایین‌تر هستند. این موضوع کار داوران را بیشتر زیر ذره بین قرار می‌دهد.

شرایط کرونایی، فوتبال ایران را در تمام سطوح دچار افت کرد

او درباره اینکه آیا شرایط کرونایی موجود روی عملکرد داوران تاثیر گذاشته است یا خیر، عنوان کرد: نبود تماشاگر در بازی ها، دور بودن تیم‌ها و داوران از شرایط مسابقه و وقفه طولانی در برگزاری رقابت‌ها شریط خاصی را به وجود آورد. این موضوع به طور طبیعی فوتبال ایران را در تمام سطوح با افت رو به رو کرده است. در این زمینه باشگاه‌ها و داوران با یکدیگر فرقی ندارند.

ناظر داوری دیدار صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر در خصوص این بازی، گفت: خدا را شکر با وجود اینکه رقابت بسیار حساسی بود، اما در این مسابقه مشکلی وجود نداشت و تیم داوری عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

امیدوارم نظارت کافی بر تمام لیگ‌های فوتبال وجود داشته باشد

مرادی در مورد ادعای یکی از مربیان لیگ ۲ مبنی بر شرط بندی یکی از داوران، تصریح کرد: تمام داوران از یک خانواده هستند، اما امیدوارم نظارت کافی بر تمام سطوح لیگ‌های فوتبال وجود داشته باشد. این مواردی که کفته می‌شود شنیده‌ها هستند. اگر چیزی به اثبات رسید، آن وقت مسئولان داوری باید با این قضیه برخورد کنند. نمی‌توان با حدس و گمان و شنیده‌ها درباره داوری نظر داد.

به سلامت داوران کشورم اعتقاد دارم

او در ادامه بیان کرد: ممکن است جامعه داوری دارای ایراداتی باشد، اما من به سلامت داوران کشورم اعتقاد دارم. هر کدام از این افراد در مشاغل مهمی مشغول به کار هستند و داوران از نظر اجتماعی در سطح بالایی قرار دارند. اگر یکی از مربیان چنین صحبتی را مطرح کرده است باید مستندات لازم را به مراجع ذیصلاح ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار