نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آزادگان، یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس با تبریک فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: روز‌های ورود آزادگان به میهن یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که هیچ وقت از خاطره‌ها نخواهد رفت.

او با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصد هستند تا رشادت‌ها و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار را زیر سوال ببرند و کمرنگ جلوه دهند، خواستار انتقال این ارزش‌های والای نظام اسلامی به نسل آینده شد.

امام جمعه رشت تصریح کرد: آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و باید مجاهدت‌های آنان در موزه‌ها و کتاب‌ها ثبت و ماندگار شود.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم در این دیدار گفت: استان گیلان ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده دارد که ۳۷ درصد آنان حدود ۹ سال اسیر رژیم بعثی عراق بودند.

او افزود: مهمترین برنامه‌هایی که در این هفته برای سالروز ورود آزادگان تدارک دیده شده شامل دیدار با مدافعان سلامت، گلباران و ادای احترام به آزادگان شهید، برپایی نمایشگاه‌ها و برپایی مسابقه‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

در پایان این دیدار آیت الله فلاحتی با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از جمعی از آزادگان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.