استاندار یزد گفت: بازگشت آزادگان شیرین و بزرگترین پیوند برای ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در این دیدار با بیان اینکه پس از گذشت ۳۰ سال هنوز حلاوت آن روز‌ها در کام ملت است، گفت : بازگشت آزادگان برای ما شیرین و بزرگترین پیوند برای ملت ایران بود که امروز ما خیلی از مواقع دلتنگ روحیه و لحظات آن روز‌ها می‌شویم.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که جامعه آزادگان استان دارند ما این آمادگی را داریم که برای هرکاری که شدنی باشد در کنار جامعه ایثار گری به ویژه آزادگان باشیم.

طالبی ادامه داد: برای رفع مشکل اشتغال باتوجه به نکاتی که گفته شد باید کمیته مشورتی ایثارگران استان تشکیل و از نظرات این غیور مردان استفاده شود.

استاندار یزد با اشاره به فضای بسته دولت برای استخدام گفت: یکی از مشکلات عمده اشتغال فرزندان آزادگان است که به واسطه‌ی فضای بسته‌ی دولت برای جذب نیرو توانایی استخدام این عزیزان را نداریم، ولی پیگیر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای جذب آن‌ها هستیم.

طالبی اضافه کرد: در جامعه آزادگان شاهد روحیه تلاش، پشتکار هستیم و تا به امروز این جامعه در بخش‌های مختلف اثرگذار بودند و با وجود اینکه ۹۰ درصد از آزادگان استان فعال هستن می‌توان از این ظرفیت بالا و روحیه آن‌ها در کار‌های بزرگ استفاده کرد.

به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن جمعی از آزادگان با استاندار دیدار کرده و به بیان خاطرات و مسائل و مشکلات جامعه آزادگان پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.