عضو شورای شهر تهران گفت:به طور اساسی کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تغییر کاربری برخی ساختمان های مغایر با مفاد طرح تفصیلی مخالف است.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران  در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر کاربری برخی از ساختمان ها در سطح شهر تهران،اظهار کرد: به طور اساسی کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تغییر کاربری‌های مغایر با مفاد طرح تفصیلی مخالف است.



رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: تمهیداتی درباره مقابله با تغییر کاربری اندیشیده شده است؛ همچنین مصوباتی به تازگی در شورای شهر در این رابطه انجام شده و  عمدتا در محلات شهر تهران شاهد تغییرات کاربری هستیم که در پهنای مجاز انجام شده است؛ به عبارتی تغیر کاربری  به جز پهناهای مجاز دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افراق كنيد
۱۳:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
تغييرات طرح تفضيلي بضرر املاك ريزدانه و محروم و كم برخوردار و بافت فرسوده و ناپايدار شهري شد كه قادر نيستند ميزان تراكم لازم را براي ساخت ملك خود فراهم كنند و متاسفانه بساز بفروشها اين املاك را تصاحب مي كنند و با ترفند و تخلف به اهداف خود ميرسند . لطفا به نفع صاحبان املاك شرايط و تسهيلات لازم را براي املاك تجميعي و ريزدانه كه 100 متر تا 150 را فراهم ميكنند و پاركينك لازم را تامين مي كنند افراق كنيد .
آخرین اخبار