پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


وضعیت شهر پرند
اوضاع شهر پرند در نقطه فاز ۴ تقریباً ۵۰۰ متری شرکت عمران شهر پرند نامناسب هست. خواهشمنداست با بررسی و عنایت آن واحد خبری به این موضوع و پیگیری توسط آن واحد خبری امید به رفع این مشکل را دارم.



کارت سوخت
سلام خسته نباشید. از اسفند ثبت‌نام کارت سوخت انجام دادیم هنوز نیامده میگن تراششو ندارند لطفاً پیگیری کنید وقتی بنزین سهمیه‌بندی می‌کنند به فکر این چیزهاشم باشند. عین خیالشان نیست ملت بنزین آزاد می‌زنند.


 

تعویق کنکور
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان وزارت علوم و تحقیقات لطفاً طرح مجدد یک ماه را برای تعویق کنکور سراسری مطرح کنید، چون بیشتر داوطلبان هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی در حال فشار هستند... ما یک فامیلی داشتیم انقدر استرس داشت که به مرض دیابت دچار شدند.


 

سلام برای تأمین اجتماعی شهرستان شوش خوزستان فقط یک نفر می‌خواهند و حتماً باید ایثارگر باشد، ولی تاکنون هیچ‌کس ثبت‌نام نکرده است اگر ممکن شما پیگیری باشید که حداقل نیرو آزاد بزارند تا بتوانیم شرکت کنیم اخه به کار نیاز دارم و تمامی شرایط آن را دارم فقط پدرم ایثارگر نیست ممنون میشم پیگیر شوید.


 

سؤال سهام عدالت
بعد از اعلام آزادسازی سهام عدالت منم اقدام به آزادسازی کردم بعد یه مشکلی برام پیش آمد هنوز وارد سجام نشدم نه اقدام به فروش سهام کردم نه کد بورسی گرفتم حالا میگن، چون سهامت آزاد کردی یا باید بفروشی یا وارد بورس بشی منو راهنمایی کنید.


 

بسته‌های اینترنتی ایرانسل
برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل هیچ بسته‌ای برای ماهانه یا سالانه وجود ندارد یا اگر هست ساعت درستی برای استفاده در نظر گرفته نشده است این چه کاریه .. به مشکلات مردم اضافه شده است لطفاً برسی کنید ممنون از برنامه شما.


 

نحوه نامشخص محاسبه عوارض آزادراهی
بنده در مورخ ۲۳ مرداد از اتوبان قم به شهر پرند رفتنم و از اتوبان ساوه برگشتم لیکن چهار مقدار عوارض لحاظ شده بر اساس اطلاعات پیوست.


 

تأخیر در تحویل خودرو‌های سایپا
آبان ۹۸ یک دستگاه کوئیک آر از شرکت سایپا ثبت‌نام کردم. زمان تکمیل وجه و تحویل هفته آخر اردیبهشت ۹۸ بود که ۲۶ خرداد دعوت‌نامه آمد و تکمیل وجه شد امروز ۲۵ مرداد بود و هنوز و هنوز هیچ خبری از فاکتور شدن و تحویل خودرو نیست ۱۰۰۰‌ها نفر شرایط من رو دارن، ولی دریغ از ۱% پاسخ‌گویی شرکت.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۳:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام باتشکرازخبرگزاری جوان . لطفا درمورد مدرک تحصیلی قشر بازنشسته پی گیری ومساعدت شود . بعضی ازبازنشسته لشکری همانند نزاجا درزمان شاغلی مدرک لیسانس دریافت ودرسیستم حقوق ثبت ولی پس بازنشستگی مدرک درسیستم بازنشستگی ساتا درج نگردیده است . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۰:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
از خبرگزاری خوب جوان خواهش میکنم در مورد کارگزاری اقتصاد بیدار پیگیری کنه که چرا پول فروش سهام عدالت رو واریز نمیکنه چرا هیچ نظارتی بر عملکرد کارگزاری ها و بانکها توسط مسئولان ذیربط صورت نمی گیره چرا با وجود تخلفات آشکار و عیان مورد بازخواست قرار نمیگیرن لطفا تا مرتفع شدن مشکلات و معضلات در کنار ما باشید و پیگیری های لازم رو انجام دهید.
سپاسگزارم از خبرگزاری جوان
آخرین اخبار