اخبار حوادث ۲۶ مرداد ۹۹؛

کشف زمین خواری در دیر/ ۸۷ محکوم و متهم متواری دستگیر شدند

اخبار حوادث ۲۶ مرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

کشف زمین خواری در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از آزادسازی دو هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی از دست یک فرد سودجو خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه گفت: در پی اطلاع از تصرف بخشی از اراضی ملی در بخش بردخون روستای بردخون کهنه، مشخص شد فردی اقدام به تصرف اراضی ملی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع کرده است.

او ادامه داد: طبق نظر کارشناس اداره محیط زیست، این فرد با انگیزه کشت گوجه فرنگی با شخم زدن زمین‌های تصرف شده باعث از بین رفتن سه هزار اصله بوته و درختچه شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوط ارزش زمین آزاد شده حدود پنج میلیارد ریال است، بیان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.

تصادف جاده‌ای در تنگستان دو مصدوم داشت

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با پژو ۴۰۵ در شهرستان تنگستان، دو مصدوم به دنبال داشت.

سرهنگ جابر پاپری افزود: این سانحه در سه راهی گورک شهرستان تنگستان  رخ داد که به علت آن دو تن از سرنشینان پراید، مصدوم و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

او بیان کرد: علت اصلی تصادف در دست بررسی است.

دستگیری ۸۷ محکوم و متهم متواری

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: طرح عملیاتی دستگیری محکومان و متهمان متواری اجرا شد.

سرهنگ جوشن سهرابی ادامه داد: با اجرای این طرح در دهه دوم مرداد، ۸۷ نفر از محکومان و متهمان متواری شناسایی، دستگیر و به مراجع محترم قضایی برای تحمل کیفر معرفی شدند.

او افزود: دستگیری محکومان و متهمان تحت تعقیب و متواری با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی است و تلاش خواهد شد تا پایان سال تعداد زیادی از این افراد دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شوند.

رئیس پلیس اگاهی استان بوشهر از مردم خواست در صورت اطلاع از مخفیگاه این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس و پلیس آگاهی شهرستان اطلاع دهند.

سارق طلا منازل در گناوه دستگیر شد

 سارق طلا منازل با ۲ فقره سرقت در شهرستان گناوه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل، یک سارق غیر بومی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: متهم به ارتکاب دو فقره سرقت منزل و طلا به اتفاق دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

او با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان این فرد ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف ۴۷ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۲۰ نفر سارق و کشف ۴۷ فقره سرقت در ۱۰ روز گذشته خبرداد.

 سرهنگ فرهاد آراوند افزود:سارقان در بازجویی‌ها وتحقیقات، به ارتکاب ۴۷ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت سیم برق، سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت احشام، کیف قاپی و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.