رئیس جمهور آمریکا در راستای تبلیغات انتخاباتی خود وعده داد در صورت تداوم ریاست جمهوری‌اش رونق و شکوفایی اقتصادی بی سابقه‌ای در آمریکا رخ می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد اگر امسال آدم‌های احمق انتخاب نشوند، سال آینده آمریکا شاهد یکی از بهترین دوران خود تاکنون خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه وعده و وعید‌های انتخاباتی خود مدعی شد در صورت انتخاب مجدد رونق اقتصادی به این کشور بازخواهد گشت.

ترامپ با اشاره به شیوع ویروس کرونا در آمریکا به طرح اظهارات فاقد پایه و اساس علمی خود پرداخت و گفت همه می‌دانیم که این بیماری افراد سالمند یا دارای بیماری قلبی یا دیابت را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش کرد تا اوضاع ناگوار اقتصادی این کشور را به شیوع ویروس کرونا ارتباط دهد و گفت بخاطر این بیماری اقتصاد به تعطیلی کشیده شد.

ترامپ در ادامه ادعاهایش عملکرد دولت خود در مهار ویروس کرونا را بار دیگر عالی ارزیابی کرد. این در حالیست که آمریکا با ثبت رکورد بی‌سابقه از نظر آمار مبتلایان در جهان، در وضعیت اسفباری از نظر شیوع کرونا قرار دارد. ترامپ همچنین در راستای تبلیغات انتخاباتی خود گفت اگر سال آینده افراد احمق انتخاب نشوند، شاهد بازگشایی و رشد اقتصادی در آمریکا خواهیم بود به نحوی که تاکنون در این کشور سابقه نداشته است.

این در حالیست که ترامپ به دلیل عملکرد ضعیفش در مدیریت شیوع ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه‌های این کشور قرار دارد. برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بایدن از اقبال بیشتری برای پیروزی برخوردار است، اما ترامپ می‌گوید اعتقادی به نظرسنجی‌های دروغین ندارد و در ماه نوامبر بایدن را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
فعلا شكوفايي اولت يعني تحريم و شكوفايي دومت كرونا رو درست كن چون شكوفايي سومت جنگ جهاني و مرگ همه آمريكياست
آخرین اخبار