مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با هدف ساماندهی دست‌فروشان و ایجاد نمایشگاه‌های محله‌ای برای عرضه محصولات خانگی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، ابراهیم محمدی  مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مورد نحوه همکاری و تعامل فی‌مابین جهت ساماندهی مشاغل شهری در یک نشت صمیمی، گفتگو و تبادل نظر کردند.

او با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نقش بسیار مهم و سازنده‌ای در ساماندهی مشاغل شهری بخصوص در بحث ساماندهی دستفروشان را دارد گفت: با همکاری و تعامل این اداره می‌توان با ارائه تسهیلات به دستفروشان، منوط به همکاری و تمکین آنان به قوانین و مقررات ساماندهی مشاغل شهری و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و آموزش‌های لازمه، آنان را در محل‌های مناسب ساماندهی کرد.

او ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات خانگی را برای بازاریابی و معرفی محصولات زنان شاغل سرپرست خانوار را از اهداف و برنامه‌های کوتاه مدت سازمان نام برد و گفت: سال گذشته نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات خانگی با همکاری شهرداری منطفه ۴ ایجاده شده بود که متاسفانه علارغم استقبال زنان شاغل سرپرست خانوار و شهروندان به دلیل ورود فصل سرما و مشکل محل، زودتر از موعود جمع‌آوری شد، ولی می‌توانیم با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت تخصصی و با کیفیت بهتر برگزار کنیم.

حسین فتحی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی کامل و همکاری لازم برای اجرای طرح‌های مورد نظر گفت: این اداره به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهاد‌های حاکمیتی به طور جدی با همدلی و تعامل با دستگاه‌های مربوطه ضمن ارائه تسهیلات لازم و ایجاد رفاه، برای ساماندهی مشاغل شهری آمادگی کامل را دارد و با اشاره به تعاملات خوب و سازنده دو نهاد در زمینه‌های ساماندهی خواستار تداوم و گسترش بیشتر این فعالیت‌ها گردید.

او در پایان گفت: با اجرای طرح ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد بازارچه‌های محله‌محور و با فرهنگ سازی بیشتر، از جرایم خرد در سطح شهر نیز جلوگیری خواهد شد.

در این نشست، ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار، ساماندهی کارگران فصلی و دستفروشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درپایان مدیرعامل سازمان با اهداء لوح تبریک به مناسبت انتصاب حسین فتحی بعنوان مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، انتصاب ایشان را به این سمت تبریک گفت و از خداوند متعال خواستار توفیق در پیشبرد و تحقق اهداف در آن مجموعه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.