امام جمعه سیرجان گفت: آزاده‌ها با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم عراق، موجب عجز و ناتوانی آنان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان با تعدادی از آزادگان و خانواده‌های آنان دیدار کردند.

حجت السلام سید محمود حسینی، امام جمعه شهرستان سیرجان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزاده‌ها با ایستادگی در مقابل سختی‌ها و شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق، موجب عجز و ناتوانی آنان شدند و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه و غرورآفرین به خاک میهن پای گذاشتند و به آغوش خانواده و ملت بازگشتند.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در حاشیه این دیدار‌ها گفت: ۲۶ مرداد سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی موهبتی است، وصف ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی ما را افزون تر کرد. 

او با بیان اینکه صمیمانه و با تمام وجود قدردان زحمات ایثارگران و آزادگان هستیم، افزود: ما برای همیشه مدیون استقامت، شجاعت و فداکاری‌های آزادگان هستیم و زحمات آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا به قدری است که با هیچ عملی قابل تقدیر نیست؛ زیرا که آنان با ایمان و استقامت، خود اقتدار امروز را برای کشور فراهم کرده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان بیان کرد: این مناسبت بهانه‌ای برای قدردانی از آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان، گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن این فرهنگ به نسل جدید است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار