جمعی از روحانیون شهرستان جوانرود برقراری روابط بین امارات و رژیم صهونیستی عملی ظلم بزرگی در حق اسلام و مسلمان خواندند و آنرا محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه شهرستان جوانرود و ماموستا ملا هادی ذکایی عضو شورای فتوای این شهرستان با محکوم کردن توافق و برقراری روابط بین امارات متحده عربی و رژیم صهونیستی این اقدام را ظلم بزرگی در حق اسلام و مسلمان خواندند.

ماموستا ملا احمد فخری با محکوم کردن سازش ذلیلانه خاندان حاکم بر کشور امارات متحده عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی، گفت: حاکمان امارات متحده با این سازش ذلیلانه خیانت بزرگی را به ارزش‌های انسانی و آموز‌های اسلامی و آرمان‌های فلسطین روا داشتند.

او با تاکید بر این امر که این سازش نه تنها به نفع صلح و امنیت نیست بلکه در خدمت تداوم جنایات صهیونیست‌هاست گفت: مسلمانان نسبت به خیانت به اسلام نباید بی تفاوت باشندو باید بر روی بصیرت و دشمن شناسی خود بیشتر کار کنند

عضو شورای فتوای شهرستان جوانرود نیز با محکوم کردن سازش امارات با رژیم صهونیستی گفت: این توافق و سازش جفا در حق اسلام و مسلمانان است.

ماموستا ملا هادی ذکایی با بیان اینکه یهود و نصارا دشمن اصلی اسلام و مسلمانان هستندافزود:امارات متحده با این خطای راهبردی در آتش صهیونیسم گرفتار خواهدشد.

او مسلمانان را به هوشیاری، اتحاد و برادری در مقابله با توطئه‌های دشمنان دعوت کرد.

منبع صداو سیما
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.