معاون فرماندار جوانرود گفت: امسال از ۲ هزار نفر سهمیه اشتغال این شهرستان ۵۷ درصد آن محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرماندار جوانرود در این مراسم با تقدیر از خدمات همه جانبه کمیته امداد در امر خدمات‌رسانی به نیازمندان و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات گفت: امسال از ۲ هزار نفر سهمیه اشتغال این شهرستان ۵۷ درصد آن محقق شده است.

کمال شهسواری به پرداخت تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این تسهیلات در دستور کار قرار گرفته ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با معرفی واحد‌های آسیب دیده و پرداخت تسهیلات به آنان تسریع نمایند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از همکاری بانک‌ها با این نهاد، گفت: کمیته امداد این شهرستان پارسال با اعطای ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۵۳۱ طرح اشتغالزا در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، باغداری، خدمات، صنایع دستی و دیگر بخش‌ها رتبه اول استان کرمانشاه را کسب کرد.

فرهاد شهبازی افزود: کمیته امداد شهرستان جوانرود در چهار ماه سپری شده از امسال  نیز با پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۳۳ طرح زمینه اشتغال پایدار برای ۳۳ نفر را فراهم کرده است.

او یادآور شد: کمیته امداد شهرستان جوانرود همواره اشتغال جوانان و مددجویان را در اولویت کاری خود قرار داده و تاکنون نیز در این امر موفق بوده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.