با اخبار انتظامی امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خبرهای انتظامی امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ به شرح زیر است: 

سارقان کنتور آب در کرمان دستگیرشدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق کنتور‌های آب منازل و اعتراف آن‌ها به ۳۸ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه  محی آباد خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کنتور آب منازل در سطح شهرستان کرمان، ماموران انتظامی پاسگاه محی آباد این فرماندهی موفق شدند، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

او افزود: سارقان در تحقیقات پلیسی و پس از ارائه مستندات موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به ۳۸ فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: شهروندان کرمانی توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بم 

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلر حمل سوخت خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کلنگ احداث کلانتری ۳۲ زنگی آباد به زمین خورده شد

آیین کلنگ زنی و آغاز به کار احداث کلانتری ۳۲ زنگی آباد با مشارکت خوب خیرین امنیت ساز و با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان و توسعه زیرساخت‌های نظم و امنیت، مقدمات ساخت ساختمان جدید برای کلانتری ۳۲ زنگی آباد مهیا شد.

سردار ناظری با توجه به در پیش بودن فصل برداشت پسته در این بخش و دیگر نقاط شمال استان به طرح‌ های پیشگیری از سرقت همزمان  اشاره کرد و  بیان داشت: تامین نظم و امنیت مردم از اولویت‌های اصلی یک شهر و نیاز مردم است و بدین منظور در مجموعه ناجا برای ساخت فضای مناسب برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است.

پدر و پسر شرور در دام پلیس کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری یک پدر و فرزندش که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی افزود: از جمله اقدامات مجرمانه این پدر و پسر می‌توان به چندین مورد تیراندازی، حمل سلاح غیر مجاز، سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری موادمخدر، اخاذی و اخلال در نظم عمومی اشاره کرد که با نیت قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام شده است.

استان کرمان در عرصه مبارزه با مواد مخدرپیشگام است 

مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: استان کرمان در عرصه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از استان‌های پیشگام است که باید به توسعه برخی زیرساخت‌های لازم در این استان پهناور توجه بیشتری شود.

سردار محمد مسعود زاهدیان در کارگاه بررسی طرح‌های مقابله با موادمخدر گفت: امروز حدود ۷ میلیون خانواده هر روز گرفتار زلزله اعتیاد هستند و علاوه بر این خانواده آن افرادی که در این رابطه به شهادت می‌رسند نیز از گروه‌های متضرر از این پدیده شوم هستند و ما در مقابل اشک و آه این فرزندان شهید، مسئول هستیم.

او با اشاره به اینکه بخش زیادی از هزینه‌های تروریسم در ابعاد بین المللی از طریق قاچاق مواد مخدر تامین می‌شود و همه رابطان و عاملان توزیع مواد افیونی در این جنایات نیز شریک هستند، گفت: متاسفانه در زمینه مصرف موادمخدر برخی تغییرات فرهنگی ایجاد شده و مصرف مواد در برخی مجالس در حال عمومیت پیدا کردن است که امیدواریم این کارگاه و همکاری سایر نهاد‌ها بتواند جوانب مختلف پیشگیری از اینگونه رفتار‌های آسیب زا را پوشش دهد.

 انتهای پیام/ م 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار