کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ در محلات پس از گذشت دو سال همچنان در حسرت تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ در شهرستان محلات که دوسال پیش برای فعالیت اقدام کرد حالا پس از گذشت دو سال همچنان در چاله مشکلات گیر کرده و در حسرت تولید است.

محمدی سرمایه گذار این کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اینکه بیش از دو سال از کلنگ زنی و ساخت و تجهیز این کارخانه می‌گذرد مشکلات بانکی و صدور مجوز‌ها را از مسائل اساسی راه اندازی عنوان کرد.

محمدی گفت: برای ایجاد این کارخانه که تماما از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با راه اندازی آن ۱۲۰ نفر مشغول به کار می‌شوند و سالانه بیش از ۶ هزار تن کاغذ از ضایعات سنگ تولید می‌شود.

محمدی دیگر سرمایه گذار این کارخانه هم با بیان اینکه برای راه اندازی تجهیزات تولید ۹۰ هزار تن کاغذ در سال برنامه ریزی شده بود گفت: با وجود مشکلات و موانع فعلا از این موضوع صرفه نظر کردیم.

حیدری مدیرعامل کارخانه هم گفت: مواد اولیه کارخانه کاغذ سنگی کربنات کلسیم است که به دلیل معادن سنگ در شهرستان محلات به وفور یافت می‌شود.

حیدری افزود: بی توجهی به راه اندازی صنایع تبدیلی در حالی است که این مواد به صورت خام صادر می‌شود یا هدر می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.