نماینده ولی فقیه در خوزستان بر لزوم رعایت تمامی نکات بهداشتی در برنامه‌های ویژه ماه محرم تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باتوجه به بیماری کرونا ماه محرم متفاوتی را پیش رو داریم و نیاز است که هر برنامه‌ای در این زمینه تدارک دیده می‌شود با رعایت کامل نکات بهداشتی و بخصوص فاصله گذاری اجتماعی باشد.

او با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی و برگزاری مراسم در فضای بسته می‌تواند پیامد‌های منفی برای ما به همراه داشته باشد افزود: هیئت‌های عزاداری که پیش از این مراسم خود را در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌کردند امسال باید از فضای باز برای این مراسماستفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان داشت: اکنون در بسیاری از کشور‌ها دیگر خانواده رنگ و بوی خود را از دست داده و متزلزل شده است به همین جهت باید برتقویت بنیان خانواده که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب است، تاکید شود؛ دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده لحظه‌ای عقب نشینی نکرده و فعالیت خود را نیز بیشتر کرده است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: تشویق جوانان برای ازدواج آسان باتوجه به تهدید‌های دشمنان نیز امر مهمی است؛ در حال حاضر تمامی نهاد‌های زیر مجموعه بیت رهبر معظم انقلاب با تامین جهیزیه، مسکن و کمک هزینه‌های ازدواج آسان در این زمینه تلاش فراوانی دارند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: برخی‌ها بر این باورند که از هر دری فقر وارد شود ایمان خارج می‌شود، اما این باور تنها مختص عده‌ای است که هیچ سندی برای آن ندارند چرا که در دوران صدر اسلام نیز فقر وجود داشت و ائمه و اصحابشان سال‌ها در شرایط سخت زندگی کردند و ذره‌ای از ایمان آن‌ها کاسته نشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.