امام جمعه جوانرود بااشاره به اهمیت و جایگاه امربه معروف و نهی از منکر گفت : امر به معروف موجب رستگاری جامعه می‌شود و نهی از منکر جامعه و مسلمانان را از تباهی و نابودی دور می‌سازد.

امر به معروف و نهی از منکر موجب توسعه معرفت درجامعه می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه جوانرود به سازش ذلیلانه سران امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : این توافق و سازش بزرگترین منکر جهان اسلام است که مسلمانان نباید از آن غافل باشند.

او با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن گفت : صبرو بردباری آزادگان ستودنی است.

فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر افزود: هرچه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود مشکلات و آسیب‌های جامعه کمتر خواهد شد.

رستگار یوسفی افزود: همکاری مردم و مسوولان، روحانیون و اصناف و بازاریان در ایام کرونا خود یک نوع امر به معروف و نهی از منکر است که جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم با تقدیر از مسئولان در راستای اجرای برنامه ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت: پارسال اقدامات بسیار خوبی برای اجرای برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفت و شهرستان جوانرود در این راستا رتبه برتر استان کرمانشاه را کسب کرد.

 ابوذر انوری به اجرای برنامه هفته امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: فضاسازی تبلیغی، دیوار نویسی، اجرای برنامه‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های هفته امربه معروف و نهی از منکر جوانرود است.

او به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ملت ایران در شرایط کنونی است که می‌تواند اقتدار، استقلال و عزت ایران اسلامی را تضمین کند و همه ما باید برای اجرای این بیانیه تلاش کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.