یکی از بازیکنان استقلال با انتشار لایوی از حضور بدون ماسک خود در هیئت عزاداری جنجال به پا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون شرایط بیماری کرونا سخت‌تر از همیشه است و افراد زیادی در سراسر جهان به آن مبتلا شده‌اند، اما هنوز هستند کسانی که بدون استفاده از ماسک در مراکز عمومی حاضر می‌شوند و نه تنها سلامتی خود، بلکه بقیه افراد را نیز به خطر می‌اندازند.

چندی پیش گفته شد که هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم باید حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامتی مردم حاضر در این مراسم‌ها تضمین شود. اما به تازگی یکی از بازیکنان جوان استقلال لایوی در صفحه اینستاگرامی خود برگزار کرده که باعث تعجب بسیاری از افراد شده است.

سینا خادم‌پور، بازیکن جوان استقلال در حالی از هیئت عزاداری لایو منتشر کرد که روی صورت خود ماسک نداشت؛ این مسئله باعث واکنش افرادی شد که در حال تماشای لایو او بودند. این فرد با سایر بازیکنان اصلی تمرین می‌کند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط او به معنای در خطر قرار گرفتن دیگر بازیکنان تیم و افراد جامعه است.


بیشتر بخوانید


سلامت یک مجموعه می‌تواند به خاطر این کار خادم‌پور تهدید شود. در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌های گرفته شده از لایو او را مشاهده کنید:

روی صورت نداشتن ماسک سینا خادم پور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
ماه محرم که شروع نشدا!؟
آخرین اخبار