مدیرکل ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن تخصصی جانبازان معلولین در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث بزرگترین مجموعه تخصصی جانبازان و معلولین شمال غرب کشور در اردبیل خبر داد و گفت:طی جلسه ای که با حضور استاندار اردبیل و مدیر عامل و هیات رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وهیات همراه در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد که بزرگترین مجموعه ورزشی و تخصصی جانبازان و معلولین شمالغرب کشور در شهر اردبیل در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شود.

او افزود: احداث این پروژه ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در مرحله اول ، مقرر گردید ۴ میلیارد تومان توسط استانداری اردبیل و ۲ میلیارد تومان توسط شرکت توسعه از ردیف ۴۳ تخصیص یابد و حداکثر تا پایان شهریور ماه شرکت توسعه نسبت به برگزاری مناقصه وانتخاب مشاور و پیمانکار اقدام نماید.

انوشیروانی در خصوص این پروژه بیان کرد: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسعه و با همکاری استانداری و تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل و به اتمام برسد.

او گفت: مقرر گردید جهت تکمیل پروژه خانه کوهنوردی سبلان نیز ، شرکت توسعه مبلغ ۱ میلیارد و استانداری مبلغ ۲ میلیارد عهده دار شوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.