سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: هدف گذاری ما صعود به لیگ برتر تا ۳ سال آینده بود، اما می‌توانستیم در پایان همین فصل هم لیگ برتری شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران درباره جایگاه تیمش در رده بندی نهایی جدول لیگ آزادگان اظهار داشت: در همان رده پنجم به کارمان پایان دادیم. البته به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بادران پنجم شدیم. نیم فصل دوم برای تیم ما بسیار خوب بود، اما متاسفانه هر چقدر نتیجه گرفتیم، تیم‌های بالای جدولی هم پا به پای ما نتایج خوبی گرفتند. می‌توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، اما با وجود این که چنین اتفاقی برای تیم ما رخ نداد، تجربه خوبی به دست آوردیم و به بازیکنان تیمم که کنار آن‌ها کار کردم، افتخار می‌کنم.  

سرمربی هوادار تهران در ادامه گفت: بازیکنانم با تمام وجودشان بازی و تمرین کردند و با تلاش‌های فراوان خود، نتایج بسیار خوبی گرفتند. از لحاظ تجربی و این که توانستیم یک کار بزرگ انجام دهیم، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم از نظر نتیجه گیری هم موفق بودیم.  

عنایتی در پاسخ به این سوال که هدف گذاری تیم هوادار برای فصل جاری چه بود گفت: هدف گذاری ما صعود به لیگ برتر تا ۳ سال آینده بود، اما ظرفیت بازیکنان ما خیلی بیشتر از این حرف‌ها است و اگر اتفاق خوبی برای ما می‌افتاد، شاید در پایان همین فصل لیگ برتری می‌شدیم. طبق برنامه پیش می‌رویم و انشاالله سال آینده با قدرت بیشتر کارمان را شروع می‌کنیم. منتظریم زمان آغاز مسابقات اعلام شود و از این بابت کمی نگران هستیم. امیدوارم زودتر برنامه بازی‌های فصل جدید را به ما بدهند تا با آسودگی خاطر کارمان را آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به این سوال که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فصل جاری، تجربه بهتری برای برگزاری مسابقات در فصل آینده ایجاد کرده گفت: تمام ورزشکاران و مردم شرایط را درک کردند و می‌دانند که باید بیشتر از هر زمان دیگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. ۳، ۴ ماهی که بازی‌ها با شرایط متفاوت برگزار شد، تجربه خوبی بود و فکر می‌کنم تمام تیم‌ها در حد توان خود مسائل بهداشتی را رعایت کردند و خدا را شکر از برگزاری مسابقات صدمه‌ای ندیدیم. انشاالله اتفاق خوبی رخ دهد و هواداران به زودی بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند، زیرا بازی بدون تماشاگر جذابیت ندارد و از زیبایی فوتبال کم می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر شر این ویروس کم شود و تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگردند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار