تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بعضی از افراد قصد دارند برای شرکت در کنکور سال جاری از ترفند عجیب اجاره دانشجوی درس‌خوان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا تاثیر منفی بسیاری بر جامعه داشته است؛ تاکنون رویداد‌های بزرگی در دنیا به دلیل این ویروس لغو شده یا به صورت آنلاین برگزار شده‌اند. در این میان کنکور نیز از این قاعده مسثتنی نبوده و برگزاری آن تاکنون چند بار به تاخیر افتاده است.

سرانجام تصمیم بر این شد که این آزمون عظیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. اما به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از اجاره دانشجو برای شرکت در آزمون کنکور خبر می‌دهند.

در این تصاویر مشاهده می‌شود که حتی فرد مذکور قصد دارد کسی که قرار است به جای او در آزمون شرکت کند را با گریم شبیه خود کند. قیمت پیشنهاد داده شده برای انجام این کار نیز بین بیست تا چهل میلیون تومان اعلام شده است. باید دید قانون در برابر این افراد چگونه عمل می‌کند. 


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌های منتشر شده در فضای مجازی از اجاره دانشجویان را مشاهده کنید:

اجاره دانشجو برای شرکت در کنکور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام، مسئولین محترم فقط اگر بیایید درس خوندن بچه های زحمت کش کنکور رو ببینید، کسی باشه از این بچه ها و زحمت هایی که می کشند، فیلم مستند درست کنه و نشون بده که چه خون جگرها پدر و مادرها خورده اند و چه مشقتهایی بچه های آینده ساز این مملکت کشیده اند، اجازه نمیدهید حتی یک سوال به بیرون درز پیدا کند و بفروشند. عاجزانه خواهش میکنم امنیت سوالات کنکور رو تا آخر تامین کنید. گناه دارند این بچه ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
توی مشخصات داوطلب نوشته
"ترجیحاً "خانم ههههههه
مگه فروشنده داری استخدام می کنی؟؟؟
Germany
پروانه
۰۲:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چه کاریه؟ نیازی به این کارها نیست، قبولی تو پردیس ها خیلی راحته
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۲۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
پولم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
شما فکر میکنین دو قروها اینکار رو نمیکنن ؟؟
یکی امسال پزشکی بیاره ، سال بعدش جای برادر یا خواهرش هم دارو میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
باید تمام داوطلبین با اثر انگشت چک بشن که امکان این کار وجود نداشته باشه. هیچ کاری هم نداره، هرکی کارت ملی گرفته اثر انگشتش توی سیستم هست. فقط باید بخواهند این کار را انجام بدهند. هیچ اشکالی هم نداره. هرکی میخواهد سوء استفاده کنه مخالفت خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
خيلي ها بخاطر استفاده از مواد ضدعفوني زياد اثر انگشتشون پاك شده بايد اسكن چشمي بشن كه دقيقتره