دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اولویت اول ما سلامتی داوطلبان کنکور است و در این زمینه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت نظارت خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای بیست و نهم مرداد تا اول شهریور بیان کرد: نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت داوطلبان سخت‌گیرانه رصد خواهیم کرد.

او با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک افزود: رعایت حفاظت فردی از سوی داوطلبان و برگزارکنندگان آزمون سراسری از زمان خروج از منزل تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحان الزامی است.

۱۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بوشهر بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین با اشاره به آمارهای کرونا در استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که به این ترتیب تعداد بیماران این بخش‌ها به ۳۴۱ نفر رسیده است.

کشمیری افزود: ۱۹۵ نفر از این بیماران به طور قطع کرونا دارند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به مرخص شدن ۵۴ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: از این تعداد ۳۰ نفر به کرونا مبتلا  بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به  فوت سه نفر در روز یکشنبه، بیان کرد: آزمایش کرونای این افراد که در رده سنی ۵۹ تا ۷۶ سال بودند امروز مثبت اعلام‌ شد.

کشمیری عنوان کرد: یک نفر از  متوفیان، بیمار دیالیزی بوده است و دو نفر نیز بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون داشته‌اند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه در حال مداوا هستند، گفت: ۱۷ نفر از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.