مجمع جوانان در جایگاه مشورتی و همیار دستگاه‌های اجرایی است

استاندار کرمانشاه گفت : مجمع جوانان در جایگاه مشورتی و همیار دستگاه‌های اجرایی برای تداوم مسیر توسعه استان قرار دارد.

مجمع جوانان در جایگاه مشورتی و همیار دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ایثار جوانان ریشه در فرهنگ غنی عاشورای حسینی دارد و در همه جوامع به مولفه‌های ایثار و خودگذشتگی توجه می‌شود.

او با تاکید بر اینکه جوانان باید روحیه بالای ایثارگران و آزادگان تسلیم ناپذیر، شجاع و فداکار در دوران دفاع مقدس را سرمشق کار خود قرار دهند؛ گفت : مجمع جوانان که از جوانان نخبه استان تشکیل شده به عنوان سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند در پیشرفت استان همیار و یاور مدیران خواهد بود.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران نیز ضمن بهره مندی از ظرفیت مجمع جوانان وظیفه دارند در حل و پیگیری مطالبات جوانان کوشا باشند.

بازوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه آتش سوزی بوزین و مره خیل پاوه ادامه داد: از خودگذشتگی این جوانان که از اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد و ازحافظان محیط زیست بودند تا ابد در تاریخ ماندگار است.

نماینده عالی دولت در استان نقش سمن‌ها را در پیشرفت استان موثر دانست و گفت: اعضای سمن‌ها با مشارکت بیشتر راهکار‌های پیشنهادی را برای تداوم این مسیر پس از بررسی اسناد سرمایه گذاری، اشتغال، جهش تولید، اشتغال، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی به سازمان مدیریت و‌برنامه ریزی ارائه دهند و در برنامه‌های گفتگو محور کنار سازمان‌ها و ادارات باشند.

استاندار کرمانشاه حرکت در مسیر کسب درآمد‌های پایدار برای جوانان را بسیار ضروری دانست و گفت: جوانان با مشورت راهکار‌های کسب درآمد پایدار را ارائه و برای تقویت فرهنگ تلاش و کار و رفع موانع توسعه ما را همیاری کنند.

بازوند گفت: انتظار داریم ورزش و جوانان با هم افزایی از ظرفیت‌های موجود استفاده و با تدوین راهبردها، دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه جوانان را موظف به پاسخگویی در قبال اقدامات انجام شده برای جوانان نماید.

او به لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی در این ایام و تلاش جوانان برای فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و افزود: برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا باید جوانان در رزمایش مواسات و همدلی پرچم را دست بگیرند و در گرفتاری‌ها به کمک مردم بیایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.