فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : ۱۵پروژه با اعتبار بیش از ۱۲میلیارد تومان در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، کشاورزی وعمرانی دراین شهرستان درهفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود .

کلنگ زنی ۱۵پروژه در شهرستان ثاث باباجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : مدیران درهفته دولت خدمات دولت را برای مردم تشریح کنند .

او مهم‌ترین پروژه‌ها در هفته دولت را افتتاح پارک شهید قاسم سلیمانی، افتتاح ۲مدرسه ۱۲کلاسه، افتتاح مرکزفوریت‌های پزشکی شهر تازه آباد، افتتاح مرکز سلامت و... دانست.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود : دعوت از مدیران کل رابرای بررسی مشکلات در دستور کار قرار داده ایم .

شکری افزود : با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در شهرستان راهدارخانه دشت گلاله به حوزه خدماتی شهرستان واگذار شد .

او افزود : از مدیران پروازی می خواهیم که در حوزه شهرستان سکونت نمایند در غیر اینصورت هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیریم .

فرماندار ادامه داد : ۹۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی وباغی ازگله تحت پوشش سامانه گرمسیری قرار گرفت و برای اولین بار سیستم پیشرفته آبیاری مورد استفاده قرار گرفت.

شکری افزود: رضایت مندی مردم در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و مسئولین دربرابر مردم باید پاسخگو باشند.

او به طرح بزرگ تونل سیاتایر اشاره کرد و گفت:این هدیه دولت با حضور استاندار کرمانشاه با اعتبار اولیه ۱۰میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده وپیش بینی می شود این پروژه نیاز به بیش از ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار داشته باشد.

فرماندار ثلاث باباجانی در گریزی به زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: دراین دولت تدبیر و امید زمین چمن ونیز استخر شهر تازه آباد به بهره برداری رسیده است.

او افزود: تمام مقدمات لازم برای برگزاری کنکور فراهم شده است و از مسئولین خواست نهایت همکاری با آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

او به وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی درخصوص بیماری کرونا پرداخت و افزود: الحمدالله وضعیت سفیدی داریم لذا جادارد از همین جا از همکاری مردم با مسئولین تقدیر وتشکر نماییم و خسته نباشیدی به کادر درمانی و کمپین‌های مردمی بگیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.