پویش دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای گسترش فرهنگ ورزش همگانی بویژه پرداختن به ورزش صبحگاهی در راستای تحقق شعار محوری «ورزش، نشاط و بهره‌وری در بین جامعه کار و تلاش» در شرکت پاکت پلیمر پرند زاهدان اجرا شد.

معاون امور اجتماعی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی پویش "دوشنبه‌های ورزش و کار" از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع به استان‌ها در راستای آئین نامه اجرایی ماده ۱۵۴ قانون کار، این پویش بصورت هفتگی در واحد‌های کارگری و کارخانجات سراسر استان برگزار می‌شود.

سید مهدی امیرجهانشاهی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۵۴ قانون کار، تمامی کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی موظف هستند در راستای توسعه ورزش در بین کارگران بر اساس این ماده همکاری لازم را داشته باشند.

او اظهارداشت: امیدوارم با اجرای این پویش، شاهد نهادینه شدن فرهنگ پرداختن به ورزش همگانی بویژه ورزش صبحگاهی در واحد‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی و افزایش شادابی و نشاط در محیط‌های کارگری باشیم.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: افزایش بهره‌وری، ارتقا سطح سلامت و ایجاد نشاط از خروجی‌های پرداختن به ورزش است و از تمامی کارگران استان دعوت می‌کنیم تا در این پویش مشارکت کنند.

او  همچنین از مشارکت فعال شرکت پاکت پلیمر پرند زاهدان در اجرای این پویش و عملکرد مطلوب در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح واحد‌های کارگری سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار