معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: این معاونت با داشتن عنوان دبیری تولید محتوای الکترونیکی برای دانش‌آموزان پایه دوم کشور در شبکه دانش‌آموزی «شاد»، در تهیه و تدوین ۲۹۵ فیلم به منظور آموزش آنان، نقش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بدخشان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: در سطح کشور، ۶ دبیرخانه برای تولید محتوای الکترونیکی برای استفاده دانش آموزان ابتدایی تعیین شده است که در این زمینه، خراسان شمالی به عنوان دبیرخانه تولید محتوای دانش آموزان پایه دوم انتخاب شده است.

بدخشان افزود: محتوا برای تمام دروس پایه دوم، تهیه و در سامان بارگذاری شده و برای دانش آموزان، قابل دستیابی خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: در تولید این محتواها، از توان استان‌های خراسان رضوی، سمنان، مازندران و گیلان هم استفاده شده است.

بدخشان اظهار داشت: در تهیه این میزان محتوای آموزشی الکترونیک، حدود ۲۰۰ نفر همکاری و مشارکت داشته اند.

او در باره ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی نیز گفت: تاکنون ۹۲ درصد از دانش آموزان کلاس اولی استان، برای ثبت نام اقدام کرده اند.

بدخشان، شمار کلاس اولی‌های استان در سال جدید تحصیلی را ۱۹ هزار و ۱۰۲نفر دانست و عنوان کرد: تکمیل ثبت نام دانش آموزان، وابسته به انجام سنجش سلامت است و این طرح هنوز ادامه دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۰۲هزار نفر از دانش آموزان استان در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.