ضرورت تقویت گفتمان فرهنگ برتر در فضای اطلاع رسانی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان فرهنگ برتر در فضای اطلاع رسانی تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در نشست شورای اطلاع رسانی گفت: باید با اراده قوی، تعامل بیشتر و تقویت گفتمان فرهنگ برتر در فضای اطلاع رسانی، به جریان گردش اطلاعات و اخبار کمک کرد.
 
جمالی افزود: شورای اطلاع رسانی استان از حالت پراکندگی با ترکیب ۳۰ دستگاه خارج و با ترکیب هشت دستگاه تخصصی، جامع‌تر و چابک‌تر وارد عمل می‌شود.

او بیان کرد: سیاست گذاری و تبیین خط مشی اطلاع رسانی از عملکرد و دستاورد‌های حوزه‌های مختلف و راهبرد‌های لازم در مأموریت‌ها و اطلاع رسانی در افکار عمومی به صورت تخصصی‌تر خواهد بود.
 
جمالی افزود: ترکیب و شیوه نامه جدید شورای اطلاع رسانی استان با رویکرد نو وارد مرحله اجرا شده و سیاست گذاری‌ها و خط مشی اطلاع رسانی و نحوه نظارت بر آن تخصصی می‌شود.

او گفت: نظرسنجی، نظارت بر جریان اطلاع رسانی و انجام هرگونه امور محوله در حیطه اطلاع رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی از جمله وظایف مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان بیان کرد: سیاه نمایی‌های دشمنان جمهوری اسلامی برای ناامید کردن مردم در شرایط تهدیدها، تحریم‌ها و فشار‌ها و حجم عظیم اطلاعات غلط، ناشیانه، مغرضانه و منفی زیاد بوده و این شرایط می‌طلبد تا با رویکرد نو و شفاف سازی بهتر و با انسجام و وحدت خبری بیشتری به جریان گردش اطلاعات و آگاهی بخشی پرداخته شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.