افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا در بیرجند

اشرفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا در بیرجند خبر داد.

اشرفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : ارائه خدمات آموزشی مجازی ، ایجاد یک بانک ایده برای شهروندان ، بیشتر شدن فعالیت های کارآفرینی و ارتباط بین کارآفرینان از خدماتی است که این مرکز ارائه می دهد.

او افزود : با تشکیل کافه کارآفرینی در این شهرستان می‌توان فضایی جهت برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با دانشجویان،سرمایه گذاران،مسئولین دستگاه های اجرایی و صاحبان ایده مخصوصا دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم کرد.

اشرفی گفت : سوق دادن فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار،به سمت کارآفرینی را از وظایف مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی می باشد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد : تاکنون ۵ مجوز رسمی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از طریق کمیته هیئت فنی صدور مجوز،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی صادر شده است.

او ادامه داد : مدیران این مراکز بیشتر از اساتید،متخصصان و کارشناسان خبره در حوزه کارآفرینی استان تشکیل شده است.

اشرفی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا موفق به اخذ مجوز فعالیت به عنوان مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و همچنین راهبری کافه کارآفرینی و فضای کاری ، مشترک شده است بیان کرد : یکی از مزیت های مرکز مشاوره کارآفرینی تاثیر گذاری بسیار زیاد در رشد اقتصاد استان خراسان جنوبی است.

محمود زاده مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا تصریح کرد: رشد،پیشرفت همه جانبه و پایدار اقتصادی و اشتغال یک کشور مقوله‌ای است که به طور قطع با فراگیری آموزش کارآفرینی و کسب مهارت فنی حرفه‌ای امکان و دستیابی به آن وجود دارد.

کارآفرینی و توجه آن یک راهکار بسیار موثر برای برون از معضل بیکاری در جامعه است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: صندوق ، کارآفرینی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.