عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
حادثه نابینا شدن ۹ مریض در یک کلینیک تقصیر پزشکان نیست
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خشم یکی از واکنشهای عاطفی است که همه ما از سمت خودمان یا دیگران هر روز شاهد آن هستیم. اصولا وقتی که شرایط از حالت نرمال خارج شود باعث نگرانی یا عصبانیت انسانها میگردد که بهترین راه آن کنترل کردن است. سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات پستی در رابطه با کنترل خشم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
هادیان در این ویدئو با تشبیه افراد خشمگین به راننده اتوبوس مسافربری که سالی یکبار تصادف میکند و افرادی از این راه تلف میشوند، گفت: انسانهای خشمگین مانند این رانندهها هستند و بهتر است که برای درمان خود به طبیب جسم و جان مراجعه کنند.
در ادامه ویدئوی منتشر شده از سید جمال هادیان، را مشاهده میکنید:
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/