امام جمعه شهر لیکک گفت: عزاداری های محرم امسال متفاوت تر از سالهای قبل با شعور حسینی و رعایت دستورالعمل های ویژه ستاد کرونا در شهرستان بهمئی برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک، در همایش عاشورائیان و جلسه هم اندیشی جامعه مداحان و هیات‌های شهرستان بهمئی گفت: محرم وصفر بهترین فرصت و زمان برای بهره برداری از فضای مجازی است.

حجت الاسلام افروغی بر برگزاری با شکوه آیین‌های محرم و صفر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی با رعایت شیوه نامه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی، پرچم اباعبدالله الحسین (ع) را برافراشته می‌کنند و امسال بالندگی خود را در این عرصه نشان خواهند داد.

او بیان کرد: امسال عزاداری‌ها در بهمئی همچون سال‌های قبل با شور حسینی و با رعایت دستورالعمهای بهداشتی و ادامه روند کمک‌های معیشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهمئی هم با تاکید براینکه آیین‌های محرم در این شهرستان متفاوت از سال‌های قبل و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: طبق این دستورالعمل‌ها با همکاری هیات ها، روحانیان، مداحان و نیرو‌های مردمی و مذهبی، اقدامات شایسته و مطلوبی انجام شده تا سلامتی عزاداران به خطر نیفتد.

وحید چامپور مسئول کانون مداحان بهمئی نیز در این مراسم از آمادگی مداحان این شهرستان برای پوشش سراسری شهرستان و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده با نظارت کامل خبر داد و افزود: مداحان در طول دوران انقلاب اسلامی نقش بزرگی در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) داشته و دارند.
 
چامپور بیان کرد: مداحان و واعظان به صورت مستند، دقیق و علمی، وقایع و حوادث تاریخ واقعه عاشورا را برای مردم تبیین می‌کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.