معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طرح "آوای ورزش در همسایگی"در ۲۰ مجتمع مسکونی زنجان اجرا می‌شود.

آوای ورزش در همسایگیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حمزه لو معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در این طرح اهالی مجتمع‌های مسکونی با حضور مربی سه روز در هفته به مدت یک ساعت با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ورزش می‌کنند. 
 
حمزه لو با بیان اینکه  این طرح تا ۱۳ آبان‌ماه امسال ادامه دارد،گفت: برای اولین گروه هدف این طرح، محیطی در نزدیکی محل سکونتشان انتخاب شده است تا در شرایط کنونی ویروس کرونا ورزش همگانی در محیطی خارج از باشگاه‌ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن اجرا شود.

او در رابطه با اهداف این طرح گفت: توسعه سلامت جسمانی افراد با ورزش، کاهش خطرات و حذف تردد‌های غیرضروری برای مراجعه محیط های ورزشی  از اهداف این طرح است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی زنجان، بیش از ۴۰ میلیارد ریال خسارت دیده ‌اند.

این مسئول افزود: از زمان شیوع این بیماری در مجموع ۲۰ باشگاه دار به علت ضرر و زیان وارده، نسبت به جمع آوری تجهیزات ورزشی و تعطیلی باشگاه‌های خود اقدام کرده اند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.