آخرین مهلت فراخوان واگذاری اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس اعلام شد

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس گفت: مهلت ثبت‌نام در فراخوان واگذاری اراضی فاز سوم این پارک،۳۱ مرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین عسکری، مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور این مجموعه، از فراخوان واگذاری اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: فراخوان واگذاری ۳۰ قطعه از اراضی توسعه موسوم به پردیس کارآفرینی، در راستای استقرار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در ناحیه نوآوری پردیس از ۱۵ تیر منتشر شد.

عسکری افزود: مهلت ثبت نام و ارائه درخواست متقاضیان تا انتهای مرداد تعیین شده است و تمدید نخواهد شد. تا کنون قریب به ۲۶۰ درخواست پیرو این فراخوان ثبت شده است و پیش‌بینی می‌شود در چند رو باقی‌مانده تا پایان آن، تعداد درخواست‌ها به ۳۰۰ درخواست برسد.

او در مورد برگزاری جلسه‌های معارفه با متقاضیان توضیح داد: با توجه به تعداد درخواست‌ها و در راستای تسریع در فرایند معارفه، ارزیابی و انعقاد قرارداد با متقاضیان حائز شرایط؛ برگزاری جلسات معارفه و تدقیق درخواست‌ها از هفته گذشته در دستور کار اداره کل جذب و پذیرش واحد‌های فناور قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


عسکری ادامه داد: از ۲۰۰ شرکت متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت درخواست کرده‌اند، دعوت به عمل آمد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسه معارفه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی دو هفته آتی مابقی متقاضیان را نیز برای حضور در جلسه معارفه دعوت خواهیم کرد.

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس در مورد این جلسه‌های معارفه، بیان کرد: در این جلسات، علاوه بر تدقیق درخواست‌ها نسبت به توضیحات ارائه شده مبتنی بر جزئیات ارزیابی، واگذاری و ضوابط ساخت؛ اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای پارک فناوری پردیس، مزایا و خدمات قابل ارائه به اعضای پارک تبیین و تشریح شد. 

امکان تمدید فراخوان وجود  ندارد

او در مورد احتمال تمدید فرصت ثبت‌نام برای این فراخوان گفت: با توجه به برآورد‌های صورت گرفته و تجربه قبلی از فراخوان واگذاری اراضی با احتمال بالایی به واگذاری تعداد ۳۰ قطعه هدف‌گذاری شده نائل خواهیم رسید بنابراین امکان تمدید فراخوان وجود نخواهد داشت.

عسکری در پاسخ به این سوال که امکان واگذاری قطعات اراضی بیش از ۳۰ قطعه وجود دارد یا خیر، گفت: در خصوص واگذاری تعداد قطعات بیشتر از هدف تعیین شده، در صورت وجود تقاضای ثبت شده در بازه فراخوان، موضوع را بررسی می‌کنیم و برای اخذ مصوبه مربوطه آن اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار