به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ،ابوالقاسم لعلی رئیس
اورژانس بابل پیشبیمارستانی دانشگاه
علوم پزشکی بابل با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار تماس تلفنی از زمان
شیوع کرونا تاکنون با این اورژانس گرفته شده است، گفت: از این میزان بیش از ۲ هزار و ۷۰ تماس
مزاحمتهای تلفنی بوده است.
او یکی از مشکلات اورژانس را اشغال بودن خط تلفن اعلام کرد و گفت: این مشکل با نصب نرم افزارها و به کارگیری برخی سخت افزارها حل شده است.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: یکی دیگر از معضلات اورژانس، نداشتن لوکیشن مناطق و افراد تماس گیرنده است که مقرر شد در پاییز سامانه لوکیشن ایجاد شود.
لعلی افزود: ماموران اورژانس بابل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۳۹ ماموریت برای بیمار کرونایی داشتند.
او با بیان اینکه دو نفر از پرسنل اورژانس در انجام ماموریتها به کرونا مبتلا شدند، ادامه داد: خوشبختانه این دو پس از بستری شدن در بیمارستان اکنون بهبود یافته و دوباره به کار بازگشتند.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل، آموزش مجازی مقابله با کرونا، ساخت سکوی شستوشوی آمبولانسهای آلوده بهره برداری از اولین پایگاه شهری در امیرکلا را از اقدامات اورژانس بابل اعلام کرد.
انتهای پیام /س