دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح‌اله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با زمین‌خوران و متجاوزان به حقوق عمومی و دولتی هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد شد، اظهار کرد: در راستای مبارزه با زمین‌خواری و متجاوزان به حقوق عمومی و دولتی بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه دادستانی کاشان در جهت مبارزه با زمین‌خواری با متخلفان برخورد قاطع می‌کند، گفت: این اراضی رفع تصرف شده دارای ارزش ریالی بیش از ۳۴ میلیارد ریال بوده است.

او با بیان اینکه هزار و ۴۸۷ مترمربع از این اراضی واقع در مزرعه پریان شهر برزک بود، تصریح کرد: این بخش از اراضی در برزک ارزش ریالی معادل حدودی ۱۴ میلیارد ریال داشت و ۱۹ هزار و ۵۹۸ مترمربع دیگر از این اراضی رفع تصرف شده در شهر نیاسر و روستای اسحاق‌آباد بود که دارای ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار