تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در قبال مسائل حاشیه شهر مشهد و مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست و در حد امکانات نسبت به رفع مشکلات و رفاه حال مردم تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم بهره‌برداری از باند شمالی و بهسازی باند جنوبی بزرگراه ۷۵ متری رضوی، گفت: ما در شهر مشهد شاهد وحدت، همکاری، همراهی و همدلی بسیار خوبی میان همه بخش‌های مسئول در دستگاه‌های مختلف سیاسی، اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی هستیم.
 
او مردم مؤمن و انقلابی ایران را شایسته بهترین خدمت‌ها دانست و افزود: مردم ما ۴۰ سال پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی مقاومت و ایستادگی کرده‌اند و دشواری‌های بسیاری ازجمله ۸ سال دفاع مقدس را تحمل کرده‌اند؛ چه مردمی لایق‌تر و شایسته‌تر از این مردم برای خدمت کردن است.

فرصت منحصربه‌فرد برای خدمت در مشهد

تولیت آستان قدس رضوی یکی از مؤلفه‌های قرب به اهل‌بیت (ع) را با استناد به منابع روایی، کمک به شیعیان آن‌ها خواند و ادامه داد: خدمت به مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) از مصادیق بارز مودت به خاندان رسالت و امامت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی زائران و مجاوران حرم حضرت رضا (ع) را ویژگی منحصر به فرد دیگر شهر مشهد معرفی و بیان کرد: خدمت در این شهر مقدس مشهد مزیت مضاعفی دارد، چراکه هم خدمت به خلق خدا و هم مجاوران و زائران امام هشتم (ع) است که به شکلی دیگر بیانگر ارزش بالای خدمت در این شهر بوده که موجب قرب به خدا و اهل‌بیت طاهرین (ع) می‌شود.
 
او تصریح کرد: آستان قدس رضوی در قبال مسائل حاشیه شهر مشهد و مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست و خود را مسئول می‌داند و محدوده وظایف و مسئولیت‌های ما تنها به خدمت و پذیرایی از زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در جغرافیای حرم مطهر محدود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: شهر مشهد، شهر امام رضا (ع) است و آستان قدس رضوی نیز نسبت به رفع مشکلات و تنگنا‌های این شهر، خود را مسئول می‌داند و در حد امکانات و مقدورات و با توجه به محدودیت‌های شرعی برای رفاه مردم و عمران این شهر مقدس تلاش می‌کند.

 پروژه احداث باند شمالی به طول ۱۱ کیلومتر و بهسازی باند جنوبی بزرگراه ۷۵ متری رضوی به طول ۳.۵ کیلومتر از میدان اروند تا شهرک رضوی، احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر در عرض ۱۳ متر و نیز ایجاد دو دوربرگردان همسطح یک‌طرفه و دو دوربرگردان همسطح دو طرفه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت ۳۹۰ روز توسط شهرداری مشهد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار