سرپرست تعزیرات حکومتی استان فارس از مجازات شرکت متخلف به تعلیق کارت بازرگانی و استرداد مبلغ ۱۰ میلیون روبل به بانک خبر داد.

غلامرضا سالاری سرپرست تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره محکومیت شرکت بازرگانی متخلف، اظهار کرد: این شرکت مبلغ ۱۰ میلیون روبل روسیه را جهت واردات اقلام مورد نیاز کشور از یک بانک دولتی دریافت کرده بود در حالی که طبق گزارش گمرک به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده و کالا‌های مورد نظر نیز وارد کشور نشده است.

او اضافه کرد: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان، مدیر عامل شرکت به شعبه احضار و تحت بازجویی قرار گرفت و طبق بررسی‌های به عمل آمده، تخلف این شرکت مشخص شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: با تکمیل تحقیقات و مشخص شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعلیق کارت بازرگانی شرکت متخلف به مدت ۶ ماه و استرداد مبلغ ۱۰ میلیون روبل به بانک شاکی صادر کرد.

او تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار