مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مسابقه عکاسی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ناژوان در اصفهان برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: همزمان با ۲۹ مرداد ماه روز جهانی عکاس مسابقه عکاسی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ناژوان در اصفهان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسابقه عکاسی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ناژوان به دو بخش عکاسی ازطبیعت، پارک جنگلی و عکاسی از مراکز گردشگری تقسیم می‌شود و هر شرکت کننده می‌تواند تا ۵ عکس به جشنواره ارسال کند.


مدیر طرح ساماندهی ناژوان بیان کرد:با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی هیچ گونه تجمع و گردهمایی در این مسابقه اتفاق نخواهد افتاد.


هاشمیان با اشاره به شرکت عموم در این جشنواره عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان به عکاسی رایگان و آزاد است، گفتنی است این جشنواره با مشارکت شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی تفریحی، خبرگزاری ایمنا و کانون عکس جوانان اصفهان برگزار می‌شود

او افزود: پس از پایان مسابقه با اعلام نظر داوران به نفر اول یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و یادبود، نفر دوم ۸۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و یادبود و به نفر سوم ۶۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و یادبود اهدا خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: از جمله پیشنهاد‌های ما جهت عکاسی از این جشنواره طبیعت پارک جنگلی، مادی ها، کوچه باغ ها، مزارع و زمین‌های کشاورزی می‌باشد.


هاشمیان اضافه کرد: علت انتخاب طبیعت ناژوان برای این جشنواره تنوع گونه‌های طبیعی از جمله باغ زیبای پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ استوایی، گلخانه‌های ناژوان، قلعه تاریخی فاتح الملک و قلعه ملک زاده بوده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان در خصوص نحوه شرکت علاقمندان در این جشنواره گفت: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ ثبت نام خود را قطعی نمایند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.