عملیات اجرایی مسجد خیر ساز منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حاشیه بازدید وزیر اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عملیات اجرایی مسجد خیر ساز منطقه ویژه اقتصادی لامرد به نام امام حسین (ع) در حاشیه بازدید وزیر اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال آغاز شد.

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در آیین کلنگ زنی مسجد خیرساز امام حسین (ع) منطقه ویژه اقتصادی لامرد با بیان اینکه مسجد پایگاهی است که فرهنگ کارکنان را شکل و معنویت را به کارکنان هدیه می‌دهد، اظهار کرد: احداث مسجد در کنار واحد‌های تولیدی منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضرورت داشت که این خلا با مشارکت نیک اندیش و اهتمام مدیران منطقه ویژه اقتصادی در واگذاری زمین و فراهم کردن زیرساخت‌ها رفع می‌شود و امیدواریم در آینده شاهد گسترش دیگر فضا‌های فرهنگی مذهبی در این منطقه اقتصادی باشیم.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، فعالیت کارخانه آلومینیوم جنوب را زمینه ایجاد صنایع پایین دستی دانست و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نیروی انسانی زیادی در این منطقه مشغول بکار می‌شوند و یک قطب بزرگ اقتصادی - معدنی شکل خواهد گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن ارج نهادن به مشارکت خیراندیش و اهتمام منطقه ویژه لامرد در احداث این فضای فرهنگی از همت خیراندیش بومی در ایجاد فضا‌های فرهنگی - مذهبی در مناطق مختلف تشکر کرد.

در این آیین، فریدون فدایی دولت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضمن ارج نهادن مشارکت خیرخواهانه این خیر بومی در احداث این فضای فرهنگی و خوش آمدگویی به میهمان ویژه این مراسم وزیر اطلاعات و هیات همراه، بیان کرد: این مسجد به همت حاج سید عبدالحسین علوی با اعتبار اولیه ۱۸ میلیارد ریال، زیربنای ۵۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در جنب ساختمان اداری این منطقه ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار