ذوالفقاری گفت: از همان دوران کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و هنوز زخم‌های آن زمان که در کوچه روی آسفالت بازی می‌کردم روی بدنم مانده است.

زهرا ذوالفقاری بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است و باشگاه‌ها تعطیل شده اند به صورت انفرادی هم تمرینات با وزنه و هم تمرینات توپی و هوازی زیر نظر مربی خصوصی ام انجام می‌دهم.

او تصریح کرد: هر بازیکنی برای پیشرفت به یکسری امکانات نیاز دارد که شامل تجهیزات مناسب، شرایط جسمی، روحی و روانی و انگیزه لازم برای ادامه فعالیت می‌شود.

ذوالفقاری افزود: لیگ هر ساله بهتر از سال‌های گذشته می‌شود و اگر بازیکنان ملی پوش و بازیکنانی که از نظر سطح فنی از بقیه بالاتر هستند در تیم‌های مختلف پخش شوند، رقابت‌های جذاب تری خواهیم داشت.

بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت: آینده برایم اهمیت زیادی دارد. این طبیعی است که هر کسی دوست دارد بهترین آینده را داشته باشد و من همیشه آدم فعالی هستم. کنار ورزش هم درس می‌خوانم و هم کار می‌کنم. اما همیشه از یادگیری زبان انگلیسی فراری هستم.

ذوالفقاری تصریح کرد: من از دوران کودکی عاشق فوتبال بودم. هنوزم جای بعضی زخم‌هایی که در دوران کودکی به دلیل زمین خوردن در بازی فوتبال به وجود آمده بود روی بدنم مانده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار