استاندار البرز گفت: بیش از ۸۰ واحد تولیدی نیمه فعال در البرز طی ۲ سال اخیر به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیز الله شهبازی، استاندار البرز با اشاره به این که  شهرک‌های صنعتی اشتهارد به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده است، گفت: بیش از ۸۰ واحد تولیدی نیمه فعال در البرز طی ۲ سال اخیر به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار البرز افزود: طی دو سال گذشته هیچ واحد تولیدی و صنعتی در البرز به دلیل بدهی و موانع تولید، به تملک بانک‌ها در نیامده است.

او افزود: رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای شهرک‌های صنعتی اشتهارد که از سوی دولت تدبیر و امید به عنوان هدیه‌ای بزرگ از سوی دولت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این استان محسوب می‌شود سبب معافیت‌های مالیاتی و امتیازات ویژه‌ای شد.

شهبازی با بیان این که  شهرستان اشتهارد پایلوت راه اندازی پنل‌های خورشیدی برای تامین برق در کشور شد، گفت: جاده چرمشهر-آبیک نیز به زودی برای تسهیل تردد خودرو‌ها زیر بار ترافیک می‌رود.

او افزود: شهرک‌های صنعتی اشتهارد تا پایان سال به شبکه گاز سراسری رینگ می‌شوند و طبق وعده‌ای که به صنعتگران واحد‌های تولیدی داده شد، عملیات اجرایی اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان آغاز شده و پست بعدی نیز در زکی آباد در دستور برنامه قرار دارد.

استاندار البرز گفت: اکنون واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگی در اشتهارد فعال هستند و برخلاف گذشته‌ای نچندان دور، شاهد تقاضای نیروی کار از سوی این واحد‌ها هستیم.

شهبازی افزود: در این شهرستان که مردم درصدد مهاجرت بودند، اکنون زندگی و شغل جریان دارد و سرمایه گذاری و تولید رونق گرفته است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.