هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان با آحاد مردم است

معاون فرماندار اندیکا گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

عباس رضایی معاون فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرائی و سایر اعضاء به منظور تصمیم گیری، برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری هر چه با شکوه‌تر و مطلوب‌تر برنامه‌های هفته دولت برگزار شد.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: بی شک شهید رجایی و شهید باهنر  ۲  نمونه بر جسته از یاران انقلاب و امام بودند و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

رضایی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و از آنجایی که محور برنامه‌های هفته دولت اجتماعی، فرهنگی و…است وظیفه ماست که در این مسیر توانمند‌ی‌های خود را به مردم بیان کنیم.

معاون فرماندار اندیکا تصریح کرد: گلباران و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان، برپایی میز خدمت، ملاقات عمومی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح چندین پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و… از مهمترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خواهد بود و کلیه برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان اندیکا با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.