نماینده ستادکل نیروهای مسلح گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حکمفرما باشد، دشمنان و مستکبران نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار «داود غیاثی راد» روز سه شنبه در دیداربا خانواده های شهیدان «میرکی، فتاحی، خیروزی امینی و رستمی» در شهرستان جوانرود، به بیان رشادت ها و ویژگی های شهید ناصر کاظمی به عنوان فرماندار و فرمانده سپاه پاوه پرداخت و گفت: شهید کاظمی با تمام عشق در خدمت مردم محروم بود، در کردستان چنان شخصیت والایی از خود بروز داد که مردم دل در گرو محبت او سپردند و حتی نام«ناصر» را بر کودکانشان برگزیدند.

او اظهارداشت: هوشمندی، بصیرت، شجاعت و قاطعیت، از ویژگی‌های بارز شهید ناصر کاظمی بود، کردستان به وجود او مباهات می‌کرد و در کنار او احساس تنهایی و غربت نداشت.

نماینده ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری از وظایف بزرگ نظام و مردم است زیرا شهدا باگذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک شهدا و ادامه مسیر آن‌ها است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه نیز به رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه مردمانی غیور، با ایمان انقلابی و دوستدار نظام و سپاه هستند.

سردار ناصر باباخانی افزود: بیشتر خانواده ها در این منطقه عضو سپاه پاسداران یا مرتبط با آن هستند.

در این دیدار از خانواده های شهیدان میرکی، فتاحی، خیروزی، امینی و رستمی در شهرستان جوانرود تکریم و تجلیل شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.